Освіта і наука – органічні складові цілісного освітнього процесу у педагогічному ЗВО: теорія і практика
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У своєму дослідженні, виходячи з висновків В. Андрущенка, Я. Болюбаша, В. Вікторова, В. Кременя, Д. Павлова, П. Сауха та інших, ми стверджуємо, що наука була і залишається тим джерелом, що живить практику, зокрема освітню. Рівень і глибина наукових досліджень значною мірою визначає кількісні і якісні зміни в системі освіти як стосовно її ресурсного забезпечення, так і, безпосередньо, функціонування.
Опис
Пономарьова Г. Ф. Освіта і наука – органічні складові цілісного освітнього процесу у педагогічному ЗВО: теорія і практика / Г. Ф. Пономарьова, І. О. Степанець // Запровадження інноваційних освітніх практик як засіб підвищення якості національної освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 29 листоп. 2022 р.) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради [Електронне видання]. – Харків : ХГПА, 2022. – С. 331–334
Ключові слова
освіта, наука,освітня практика, якість освіти, ресурсне забезпечення
