DSpace 9

This site is running DSpace 9. For more information, see the DSpace 9 Release Notes.

DSpace is the world leading open source repository platform that enables organisations to:

  • easily ingest documents, audio, video, datasets and their corresponding Dublin Core metadata
  • open up this content to local and global audiences, thanks to the OAI-PMH interface and Google Scholar optimizations
  • issue permanent urls and trustworthy identifiers, including optional integrations with handle.net and DataCite DOI

Join an international community of leading institutions using DSpace.

The test user accounts below have their password set to the name of this software in lowercase.

  • Demo Site Administrator = dspacedemo+admin@gmail.com
  • Demo Community Administrator = dspacedemo+commadmin@gmail.com
  • Demo Collection Administrator = dspacedemo+colladmin@gmail.com
  • Demo Submitter = dspacedemo+submit@gmail.com

Кількість документів у репозитарії: 3739

Photo by @inspiredimages

Розділи

Виберіть розділ, щоб переглянути його колекції.

Зараз показуємо 1 - 20 з 23

Нові надходження

  • Тип елементу:Документ,
    Success formula of the Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy» of the Kharkiv Regional Council: 105 years of experience of pedagogical skills
    (2025) Ponomarova, Halina; Kharkivska, Alla; Petrychenko, Larisa
    The monograph highlights the 105-year path of formation and development of the Municipal Establishment «Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy» of the Kharkiv Regional Council. The key areas of the historical development of the institution, the dynamics of ups and downs, difficulties and challenges faced by the institution's employees and students are presented. Articles by teachers and the administration of the academy are included, which highlight the stages of formation and development of individual structural units and the institution as a whole, as well as the achievements of students, pedagogical and scientific and pedagogical workers who jointly form the educational space of the academy. The materials in the scientific work allow us to understand the value of the academy and each of its team members as a driving force in the effective professional training of competitive specialists. The monograph is intended for graduates and students of higher education, teachers of pedagogical institutions of higher education and all interested persons who want to learn more about the activities of the academy's representatives.
  • Тип елементу:Документ,
    Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії
    (2025) Акімова, Олена
    Метою статті виступає розгляд професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії, характеристика окремих аспектів змістовного наповнення освітніх компонентів професійного циклу підготовки, що мають на меті формування у майбутніх учителів початкових класів готовності та здатності до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору. Методологія дослідження ґрунтується на інтеграції методологічних підходів: діалектичної єдності теорії та практики; системному, синергетичному, аксіологічному, компетентнісному, діяльнісному, особистісно-зорієнтованому, інклюзивному, як концептуального підґрунтя професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії. Наукова новизна полягає в характеристиці окремих аспектів змістовного наповнення освітніх компонентів професійного циклу підготовки, що мають на меті формування у майбутніх учителів початкових класів готовності та здатності до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору. Висновки. Сучасна професійна підготовка передбачає оволодіння майбутніми учителями початкових класів базисними теоретико-методологічними, нормативно-правовими, організаційно-методичними компонентами втілення інклюзивної парадигми в Україні. Зокрема, із чинним законодавством, що забезпечує реалізацію оригінальної концепції інклюзії; принципами, якими керуються всі учасники освітнього процесу; технологічними комплексами, що покликані об’єднати діяльність багатьох українських фахівців спільним практичним інструментарієм; специфікою практичної реалізації навчання та соціального інтегрування учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах, а також особливостями організації системи педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Спеціальні освітні компоненти передбачають формування усвідомлення змісту та ролі процесів адаптацій та модифікацій; ознайомлення із змістом дидактично-методичного забезпечення діяльності асистента вчителя із засвоєння програмового матеріалу учнями з особливими освітніми потребами; формування готовності до використання у власному досвіді інформаційно-комунікаційних технологій підтримки інклюзивного навчання, упровадження корекційно-розвивального компоненту; формування усвідомленої побудови стратегії ефективного комунікації вчителя з орієнтацію на інтереси родини дитини з особливими освітніми потребами. The purpose of the article is to consider the professional training of future primary school teachers to work in an inclusive environment, to characterise certain aspects of the content of the educational components of the professional training cycle aimed at forming the readiness and ability of future primary school teachers to work in an inclusive educational space. The methodology of the study is based on the integration of methodological approaches: dialectical unity of theory and practice; systemic, synergistic, axiological, competence, activity, personality-oriented, inclusive, as a conceptual basis for the professional training of future primary school teachers to work in inclusive conditions. The scientific novelty lies in the characterisation of certain aspects of the content of the educational components of the professional training cycle aimed at forming future primary school teachers' readiness and ability to work in an inclusive educational space. Conclusions. Modern professional training involves mastering by future primary school teachers the basic theoretical, methodological, regulatory, organisational and methodological components of the implementation of the inclusive paradigm in Ukraine. In particular, with the current legislation that ensures the implementation of the original concept of inclusion; principles that guide all participants in the educational process; technological complexes designed to unite the activities of many Ukrainian specialists with common practical tools; specifics of the practical implementation of education and social integration of students with special educational needs in inclusive classes, as well as the peculiarities of organising a system of pedagogical support for students with special educational needs. Special educational components include the formation of awareness of the content and role of adaptation and modification processes; familiarisation with the content of didactic and methodological support for the activities of a teacher's assistant in the acquisition of programme material by students with special educational needs; formation of readiness to use information and communication technologies to support inclusive education in their own experience, the introduction of a correctional and developmental component; formation of a conscious strategy for effective communication between the teacher and the target group.
  • Тип елементу:Документ,
    Навчальна практика з ознайомлення з цифровими інструментами у спеціальній освіті (за вибором)
    (2024) Харківська, Алла; Прокопенко, Альона; Бровченко, Анастасія; Пєхарєва, Альона; Капустіна, Олена
    У методичних настановах для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з галузі знань 016.02 Спеціальна освіта. Корекційна психопедагогіка. «Навчальна практика з ознайомлення з цифровими інструментами у спеціальній освіті (за вибором)» наведено загальні вимоги щодо організації і проведення одного з виду практик, передбачених освітньо- професійною програмою з підготовки бакалаврів, методичні вказівки щодо підготовки завдань, оформлення звітної документації, захисту результатів практики
  • Тип елементу:Документ,
    Переддипломна практика
    (2024) Шапаренко, Христина; Харківська, Арина; Капустіна, Олена
    У щоденнику представлено мету та завдання практики, визначено зміст роботи здобувачів вищої освіти з урахуванням особливостей проведення практики з використанням технологій дистанційного навчання. Висвітлено основні вимоги до оцінювання провідних видів діяльності за підсумками проходження переддипломної практики. Підібрано дидактичні матеріали для роботи з дітьми та їх батьками. Щоденник розроблений відповідно до програми переддипломної практики та призначений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, а також науково-педагогічних та педагогічних працівників
  • Тип елементу:Документ,
    Методика викладання фахових освітніх компонентів (фортепіано)
    (2025) Дорош, Тетяна
    Курс розрахований на здобувачів різних спеціалізацій: фортепіано, баян, акордеон, гітара, скрипка. Метою цього курсу є теоретична та практична підготовка здобувачів до викладання фахових дисциплін закладів спеціалізованої мистецької освіти, керівників ансамблю. Він вивчається на першому курсі, охоплює два семестри. Цей курс розрахований на другий семестр.