НАБУТТЯ РІЗНИХ ТИПІВ ЗНАНЬ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОСТІ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Статтю присвячено аналізу поняття «знання» та його типів в контексті засвоєння студентами змісту вищої педагогічної освіти, обґрунтовано, що різноманітні знання є складовою професійності майбутніх учителів.

Опис

Семенова М. О. Набуття різних типів знань майбутніми вчителями як чинник формування їхньої професійності / М. О. Семенова // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць / ХНУ імені В.Н. Каразіна, КЗ «ХГПА» ХОР. – Харків, 2014. – Вип. ХХХVII. – С. 291–300.

Ключові слова

типи знань, зміст вищої педагогічної освіти, професіоналізм, ypes of knowledge, content of higher pedagogical education, professionalism, типы знаний, содержание высшего педагогического образования, профессионализм

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в