ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування професійної мотивації до педагогічної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Проаналізовано сутності та специфіку організації психолого-педагогічного супроводу в розрізі професійної підготовки майбутніх вчителів. Визначено роль ціннісного ставлення до педагогічної діяльності у професійному становленні молодого вчителя.
Опис
Ключові слова
вчитель початкових класів, професійна мотивація, педагогічна діяльність, психолого-педагогічний супровід, педагогічні цінності, ціннісне ставлення, teacher of elementary school, professional motivation, pedagogical activity, psychological and pedagogical support, pedagogical values, value attitude, учитель начальных классов, профессиональная мотивация, педагогическая деятельность, психолого-педагогическое сопровождение, педагогические ценности, ценностное отношение