Гендерний аспект розвитку соціальності майбутніх фахівців соціонімічної сфери як суб’єктів розбудови безпечного і здорового освітнього середовища

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті репрезентовано сутність та шляхи розвитку ґендерного аспекту соціальності майбутніх фахівців соціонімічної сфери. Розкрито поняття «ґендер», «соціальність», «прихований навчальний план», які складають основу для дослідження актуальної сьогодні проблеми розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у ЗЗСО. Схарактеризовано процес та умови розвитку ґендерного складника соціальності особистості майбутнього фахівця соціонімічної сфери як активного суб’єкта створення і підтримання доступного і затишного середовища для дитини в школі. Окреслено компоненти ґендерного складника соціальності людини (когнітивний, ціннісний, емоційно-особистісний, діяльнісноповедінковий). Встановлено як на практиці уможливлюється його розвиток у здобувачів освіти соціонімічних спеціальностей в умовах педагогічного ЗВО.

Опис

Тарасенко Н. В. Гендерний аспект розвитку соціальності майбутніх фахівців соціонімічної сфери як суб’єктів розбудови безпечного і здорового освітнього середовища / Н. В. Тарасенко, О. І. Рассказова, К. С. Волкова // Соціальна робота та соціальна освіта: зб. наук. праць. – Умань, 2021. – № 1 (6). – С. 241–251.

Ключові слова

соціальність, ґендер, майбутні фахівці, соціономічна галузь, безпечне і зорове середовище освітнього закладу, sociality, gender, future specialists, socionomic branch, safe and visual environment of an educational institution

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в