European experience of professional training of primary school teachers
Вантажиться...
Файли
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The purpose of the research: to study the features and trends of professional training of primary school teachers in Great Britain, Sweden and Germany.
The methods of the research: theoretical analysis of scientific literature, analysis, synthesis, generalization, grouping, description, comparison.
Results. It has been revealed that there is a two-stage structure of professional training of a future primary school.
Опис
European experience of professional training of primary school teachers / D. Ivanova, N. Кosharna, T. Havrylenko, I. Upatova, O. Denys. // AD ALTA : Journal of Interdisc iplinary Research : Hradec Kralove, 2021. – Vol. 11. – Issue 1, special issue XVI. – С. 115–122.
Ключові слова
професійна підготовка, початкова школа, система освіти, бакалавр, магістр, освіта, педагогічна практика, professional (vocational) training, primary school, education system, bachelor, master, education, teaching internship (practice), профессиональная подготовка, начальная школа, система образования, бакалавр, магистр, образование, педагогическая практика