Контекстне навчання майбутніх учителів початкової школи у фаховому освітньому середовищі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах проаналізовано особливості контекстного навчання майбутніх учителів початкової школи у фаховому освітньому середовищі. Доведено, що створення в рефлексивно-контекстного освітнього середовища в ЗВО максимально сприятиме реалізації контекстної діяльності, яка передбачає опанування майбутніми вчителями початкової школи методики прийняття рішень, розробку власних пропозицій, висновків, усвідомлення алгоритму конструювання професійних дій залежно від розвитку педагогічної ситуації, створення власного інтелектуального продукту за кожною із дисциплін освітньої програми

Опис

Упатова І. П. Контекстне навчання майбутніх учителів початкової школи у фаховому освітньому середовищі / І. П. Упатова // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 14–15 лютого 2020 р). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. – Ч. ІІ. – С. 52–55

Ключові слова

контекстне навчання, майбутні учителі, фахове освітнє середовище

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в