Контекстне навчання майбутніх учителів початкової школи у фаховому освітньому середовищі
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах проаналізовано особливості контекстного навчання майбутніх учителів початкової школи у фаховому освітньому середовищі.
Доведено, що створення в рефлексивно-контекстного освітнього середовища в ЗВО максимально сприятиме реалізації контекстної діяльності, яка передбачає опанування майбутніми вчителями початкової школи методики прийняття рішень, розробку власних пропозицій, висновків, усвідомлення алгоритму конструювання професійних дій залежно від розвитку педагогічної ситуації, створення власного інтелектуального продукту за кожною із дисциплін освітньої програми
Опис
Упатова І. П. Контекстне навчання майбутніх учителів початкової школи у фаховому освітньому середовищі / І. П. Упатова // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 14–15 лютого 2020 р). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. – Ч. ІІ. – С. 52–55
Ключові слова
контекстне навчання, майбутні учителі, фахове освітнє середовище
