Роль автентичних паремій у формуванні англомовної комунікативної компетенції учнів молодшої школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дипломна робота присвячена проблемі використання автентичних джерел з метою формування комунікативної компетенції. Використання в освітньому процесі автентичних паремій, що допомагають зробити іноземну мову комунікативно-значущим, активним засобом спілкування, набуває все більшого значення у сучасній методиці викладання та відіграє велику роль у формуванні англомовної комунікативної компетенції учнів молодшої школи. На основі аналізу наукових джерел з теми дослідження у роботі розкрито сутність поняття «автентичні паремії» як об’єкту лінгвістичних досліджень та теоретично обґрунтовано значення використання автентичних паремій як засобу формування комунікативної компетенції учнів початкових класів. Досліджуючи поняття комунікативної компетенції, Мельник А.І. розглянула основні прийоми та методи її формування та особливості їх застосування в освітньому процесі молодшої школи. У дипломному дослідженні експериментально перевірено ефективність впливу використання автентичних паремій на уроках англійської мови на формування іншомовної комунікативної компетенції учнів початкової школи.

Опис

Роль автентичних паремій у формуванні англомовної комунікативної компетенції учнів молодшої школи : пояснювальна записка до дипломної роботи бакалавр спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова) / А. І. Мельник ; наук. кер. Інна Окатьєва. – Харків, 2021.

Ключові слова

автентичні паремії, комунікативна компетенція, англійська мова, молодша школа, authentic paremias, communicative competence, English language, primary school, аутентичные паремии, коммуникативная компетенция, английский язык, младшая школа

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в