Сучасна модульна освіта та рейтинговий підхід до оцінювання професійної компетентності студентів ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Мета статті – окреслити контури системи оцінювання професійної компе-тентності майбутніх фахівців, що не зводиться тільки до знань, умінь і навиків, сформованих традиційною освітою

Опис

Харківська А. А. Сучасна модульна освіта та рейтинговий підхід до оцінювання професійної компетентності студентів ВНЗ / А. А. Харківська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / Класич. приват. ун-т. – Запоріжжя, 2009. – Вип. 5(58). – С. 404–409.

Ключові слова

модульна освіта, професійна компетентнісь, оцінювання, modular education, professional competence, assessment, модульное образование, профессиональная компетентность

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в