Психологічні засади управлінського самовизначення в професійному зростанні менеджерів освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається проблема самовизначення керівника освіти, яке формується під час отримання управлінської освіти і конкретно – вивчення психологічних дисциплін, виявляється його значення в управлінській роботі та можливості саморозвитку уявлень менеджерів освіти про себе як про професіоналів
Опис
Бровченко А. К. Психологічні засади управлінського самовизначення в професійному зростанні менеджерів освіти / А. К. Бровченко // Сучасна парадигма якості освіти: ідеї та моделі реалізації : матер. VІ Всеукр. наук.-практ. конф. — Харків : Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2019. — Ч. 1. — С. 40-49.
Ключові слова
Управлінське самовизначення, професійний розвиток менеджерів освіти, психологічні засади професійного самовизначення, Мanagerial self-determination, professional development of education managers, psychological bases of professional self-determination, Управленческое самоопределение, профессиональное развитие менеджеров образования, психологические основы профессионального самоопределения
