Психологічні засади управлінського самовизначення в професійному зростанні менеджерів освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається проблема самовизначення керівника освіти, яке формується під час отримання управлінської освіти і конкретно – вивчення психологічних дисциплін, виявляється його значення в управлінській роботі та можливості саморозвитку уявлень менеджерів освіти про себе як про професіоналів

Опис

Бровченко А. К. Психологічні засади управлінського самовизначення в професійному зростанні менеджерів освіти / А. К. Бровченко // Сучасна парадигма якості освіти: ідеї та моделі реалізації : матер. VІ Всеукр. наук.-практ. конф. — Харків : Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2019. — Ч. 1. — С. 40-49.

Ключові слова

Управлінське самовизначення, професійний розвиток менеджерів освіти, психологічні засади професійного самовизначення, Мanagerial self-determination, professional development of education managers, psychological bases of professional self-determination, Управленческое самоопределение, профессиональное развитие менеджеров образования, психологические основы профессионального самоопределения

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в