Формування економічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі досліджено проблему формування економічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку як багатогранну характеристику особистості, яка своєю багатокомпонентністю охоплює всю множину та глибину функціонування особистості в соціумі
Визначено економічну компетентність дитини-дошкільника як інтегративну характеристику його особистості, основними показниками якої є: здатність орієнтуватися у нових умовах життя (виділяти основне й другорядне, безпечне й небезпечне, корисне і шкідливе, приємне та неприємне, знайоме і нове тощо), пристосовуватися (освоюватися в незнайомому, набувати необхідних для повноцінного функціонування в ньому умінь і навичок, налаштовуватися на їх прийнятність для себе), впливати (реалізовувати свій потенціал, свої здібності, відстоювати власні інтереси, з користю для справи та самого себе змінювати дійсність).
Розкрито роль ігрової діяльності у процесі формування економічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку .
Обгрунтовано методи ігрової діяльності формування економічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку .
Розроблено та експериментально перевірено результативність методів формування економічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку.
Опис
Польща А. О. Формування економічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 012 Дошкільна освіта / А. О. Польща; наук. керівник М. В. Роганова. – Харків, 2019.
Ключові слова
соціалізація, соціальна компетентність, економічна компетентність, методи ігрової діяльності, дитина старшого дошкільного віку, socialization, social competence, economic competence, methods of play activity, child of senior preschool age
