Формування організаційно-методичної компетентності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Роботу присвячено проблемі формування організаційно-методичної компетентності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти. Уточнено сутність поняття «організаційно-методична компетентність», визначено його зміст і структуру.
Встановлено, що «організаційно-методична компетентність» трактується як: інтегральна багаторівнева професійно значуща характеристика особистості та діяльності педагога, що базується на результативному професійному досвіді; що відображатиме системний рівень функціонування методологічних, методичних і дослідницьких знань, умінь, досвіду, мотивації, здібностей і готовності до творчої самореалізації в науково-методичній і педагогічній діяльності в цілому, передбачає оптимальне поєднання методів професійної педагогічної діяльності.
Здійснено аналіз програмно-методичного забезпечення формування організаційно-методичної компетентності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти. Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні організаційно-методичної компетентності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти.
Обґрунтовано та експериментально перевірено форми та методи роботи для формування організаційно-методичної компетентності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти. Доведено, що запропоновані форми та методи суттєво впливають на підвищення ефективності формування організаційно-методичної компетентності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти.
Опис
Дугіна К. А. Формування організаційно-методичної компетентності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальністі 012 Дошкільна освіта / К. А. Дугіна; наук. керівник С. В. Пєхарєва. – Харків, 2020.
Ключові слова
компетентність, методична робота, вихователь-методист
