Особливості формування рефлексії у майбутніх фахівців музичного мистецтва .
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкриваються компоненти системи формування педагогічної рефлексії майбутнього фахівця музичного мистецтва, детально розглянуті процесуально-технологічні особливості та провідні прийоми і методи, які спрямовані на актуалізацію потенційних можливостей здобувачів музичної освіти у процесі підготовки до практичної педагогічної діяльності. Рефлексія майбутнього вчителя музичного мистецтва розглядається як сукупність функціональних компонентів: мотиваційно-ціннісного, емоційно-емпатійного, результативно-творчого.
Опис
Варганич Г. О. Особливості формування рефлексії у майбутніх фахівців музичного мистецтва / Г. О. Варганич, З. В. Хоменко // Наукові записки кафедри педагогіки / Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна ; Комун. закл. «Харків. Гуманіт.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2019. – С. 42–51.
Ключові слова
рефлексія, здатність до рефлексії, творчо-рефлексійна діяльність, самоусвідомлення, самоаналіз, самоспостереження, reflexion, ability to reflexion, creativity-reflexion activity, self-awareness, self-analysis, self-observation, рефлексия, способность к рефлексии, творческая рефлексийная деятельность, самоанализ, самонаблюдение, осведомление
