Лінгвістичні особливості англійської реклами (на матеріалі англійської та американської реклами)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Для лінгвістичних досліджень останніх десятирічь характерним є зростання інтересу до вивчення текстів масової комунікації, зокрема, текстів реклами. Рекламний текст належить до текстів масового впливу, які розв’язують комунікативно-прагматичне завдання, спрямоване на забезпечення надійності, тривалості та ефективності процесу комунікації. Лінгвістичний аналіз рекламного тексту, перш за все, мотивуватиметься специфікою створення останнього. У першому розділі авторка вивчає теоретичні засади лінгвістичних та стилістичних особливостей англійської реклами, зокрема досліджується поняття та сутність реклами, соціолінгвістичні особливості мови реклами, класифікація рекламних текстів. Другий розділ присвячено мовній специфіці англійських і американських рекламних текстів.

Опис

Бойко А. Г. Лінгвістичні особливості англійської реклами (на матеріалі англійської та американської реклами): анотація до магістерської дипломної роботи спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова) / А. Г. Бойко ; наук. керівник Ярослава Бельмаз . – Харків, 2020.

Ключові слова

рекламний дискурс, комунікація, лінгвістичні особливості, соціолінгвістика, текст, advertising discourse, communication, linguistic features, sociolinguistics, text, рекламный дискурс, коммуникация, лингвистические особенности, социолингвистика, текст

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в