ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дошкільний вік – це сензитивний період для формування особистості дитини, набуття нею першого соціального досвіду, розвитку емоцій, почуттів. Інноваційні технології дозволяють вихователю організовувати процес навчання та виховання таким чином, що обсяг інформації, яка сприймається дітьми, досягає найвищих показників. Це обумовлено нестандартністю, наочністю та різноманітністю інноваційних технологій

Опис

Ключові слова

Інновації, інноваційні технології, педагогічні інновації, інноваційний процес в освіті, інноваційна педагогічна технологія, Innovations, innovative technologies, pedagogical innovations, innovative process in education, innovative pedagogical technology, Инновации, инновационные технологии, педагогические инновации, инновационный процесс в образовании, инновационная педагогическая технология

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в