КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розкриваються питання взаємодії освіти і культури, обґрунтовано основні положення культурологічного підходу як підґрунтя для реалізації практичних засад взаємозв’язку педагогічного освітнього простору та культури, розкрито важливу умову розвитку педагогічної освіти – культуровідповідність як засіб реалізації ідеї її гуманізації. Доведено, що культурологічний підхід забезпечує взаємозв’язок культурно-духовних цінностей особистості студента та культурно-освітнього середовища, у якому виховання досліджується в контексті культури, як така її частина, що виконує всі основні функції культури: інтеграцію та організацію життєдіяльності людини; створення умов для її творчої самореалізації і саморозвитку; надбання й збереження системи цінностей; проектування нових зразків культурного життя; підтримку індивідуальності і творчої самобутності особистості. Визначено основні положення культурологічної концепції особистісно-орієнтованої освіти: гуманітаризація технологій навчання і виховання, створення культурно розвивального середовища на основі атмосфери співробітництва і співтворчості, насиченість освітнього простору культурними (людськими) смислами.
Опис
Ключові слова
культурологічний підхід, культурологія освіти, людина культури, освітній процес педагогічного закладу освіти, Cultural approach, cultural studies of education, people of culture, theeducational process of a pedagogical educational institution, культурологический подход, культурология образования, человек культуры, образовательный процесс педагогического учебного заведения
