ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дисертація присвячена питанням формування у старших дошкільників ціннісного ставлення природи засобами мистецтв. У дисертації науково обґрунтована та розроблена експериментальна методика формування ціннісного ставлення до природи засобами мистецтва, визначено критерії ціннісного ставлення до природи та рівні їх сформованості у дітей старшого дошкільного віку. Запропоновані оптимальні шляхи, етапи формування ціннісного ставлення до природи засобами мистецтв та визначені педагогічні умови ефективності процесу формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до природи.

Опис

Ключові слова

природа, естетична цінність, ціннісне ставлення, комплекс мистецтв, художній образ природи, художньо-творча діяльність, nature, aesthetic value, complex of arts, an art image of nature, art - creative activity, природа, эстетическая ценность, ценностное отношение, комплекс искусств, художественный образ природы, художественно-творческая деятельность

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в