Педагогічні умови підготовки студентів до впровадження дидактичних ігор у початковій школі
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проблема підготовки студентів до впровадження дидактичних ігор у початкових класах у сучасних умовах висвітлена недостатньо і потребує удосконалення її теоретичної, змістовної та методичних боків із урахуванням сучасних вимог, що також засвідчує актуальність проблеми дослідження.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови підготовки студентів до провадження дидактичних ігор у початковій школі.
Опис
Павлова А. І. Педагогічні умови підготовки студентів до впровадження дидактичних ігор у початковій школі : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 013 "Початкова освіта" / А. І. Павлова ; наук. керівник А. І. Єрьомкін. - Харків, 2018.
Ключові слова
дидактичні ігри, технологічний підхід, професійна підготовка, пізнавальна діяльність, учитель, педагогічні умови, didactic games, technological approach, professional training, cognitive activity, teacher, pedagogical conditions, дидактические игры, технологический подход, профессиональная подготовка, познавательная деятельность, учитель, педагогические условия
