Тестові технології оцінювання навчальних досягнень студентів як засіб управління якістю освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Сучасні зміни, що відбуваються у вітчизняній системі освіти, викликані прагненням до вдосконалення її якості як необхідної умови євроінтеграції. Входження України до Болонського процесу передбачає відповідні перетворення в системі освіти, провідним напрямом реформування якої визначається розробка та впровадження нових підходів до оцінювання досягнень суб’єктів навчання, що підвищує вимоги до якості контролю, вимірювання та оцінювання ефективності якості освіти. Незважаючи на те, що зарубіжний досвід тестування значно випереджає вітчизняний, Україна протягом останніх десятиріч стрімко надолужує відставання у системних науково-теоретичних дослідженнях функціонального потенціалу тестування та його практичному впровадженні.

Опис

Смирнова А. О. Тестові технології оцінювання навчальних досягнень студентів як засіб управління якістю освіти: пояснювальна записка до дипломної роботи магістр спеціальності 073 «Менеджмент» / А. О. Смирнова; наук. керівник О. М. Акімова. – Харків, 2018.

Ключові слова

тестові технології, формування ціннісно-мотиваційної сфери, конструювання тестових завдань, управління якістю освіти, оцінювання навчальних досягнень, тестовые технологии, формирование ценностно-мотивационной сферы, конструирование тестовых заданий, управления качеством образования, оценивания учебных достижений, test technologies, the formation of a value-motivational sphere, the construction of test tasks, education quality management, assessment of educational achievements

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в