Специфіка розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького спрямування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто актуальні проблеми розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького профілю навчання. Окрема увага приділяється добору музично-педагогічного репертуару з поліфонічною фактурою. Наводяться приклади практичного уроку музичного мистецтва з учнями 6 класу та культурно-мистецького заходу «Танцювальні ритми країн світу», заснованих на поліфонічних формах їх проведення.

Опис

Дорош Т. Л. Специфіка розвитку поліфонічного мислення здобувачів вищої освіти мистецького спрямування / Т. Л. Дорош, С. Л. Недомолкіна // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць / М-во освіти і науки; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2019. – Вип. 44. – С. 82–89.

Ключові слова

поліфонічне мислення, здобувач мистецького профілю, виконавець, мистецтво, поліфонічні твори, полифоническое мышление, соискатель художественного профиля, исполнитель, искусство, полифонические произведения, polyphonic thinking, education in arts, performer, art, polyphonic music

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в