МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ АЦИКЛІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ З РІЗНИМИ ОБСЯГАМИ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дисертацію присвячено проблемі фізичного розвитку та розвитку фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку на уроках фізичної культури. У дослідженні викладено результати вивчення та аналізу реального досвіду роботи з фізичного виховання у навчально-виховному процесі 2-х навчальних закладів міста Харкова. Результати дослідження доповнюють теорію та методику фізичного виховання новими уявленнями про можливість використання диференційованого підходу до розробки методики фізичної підготовки дітей 6-9 років у залежності від їх фізичного розвитку, віку, статі. Доведено, що рішення проблеми розвитку рухових здібностей учнів 1-4 класів забезпечує комплексний підхід до вибору методик вдосконалення фізичної підготовленості дітей 6-9 років. Розроблені моделі комплексних уроків фізичної культури з урахуванням різних обсягів рухової активності та експериментальна авторська програма дають можливість отримати певні зміни рівня розвитку сили, гнучкості, швидкості, швидкісно-силових якостей, силової та загальної витривалості вже на 5-6 уроці. Програма занять з фізичної культури для учнів молодших класів розроблена з метою їх подальшого фізичного і психічного розвитку, а також професійної підготовки юних спортсменів з аеробіки.

Опис

Калініченко О. М. Методика застосування ациклічних навантажень з різними обсягами рухової активності молодших школярів на уроках фізичної культури : автореф. дис. … кандидата педагогічних наук : 13.00.02 / О. М. Калініченко; нац. пед. ун.-т ім. М. П.  Драгоманова. – Київ,2009. – 22 с.

Ключові слова

уроки фізичної культури, учні молодшого шкільного віку, розвиток фізичних якостей, режими рухової активності, психічні процеси, рухливі ігри, аеробіка, хореографія, стретчинг, physical training lessons, children of the primary school age, the development of physical qualities, the procedures of motor activity, psychological processes, motor plays, aerobics, choreography, stretching, уроки физической культуры, ученики младшего школьного возраста, развитие физических качеств, режимы двигательной активности, психические процессы, подвижные игры, аэробика, хореография, стретчинг

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в