МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ АЦИКЛІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ З РІЗНИМИ ОБСЯГАМИ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертацію присвячено проблемі фізичного розвитку та розвитку
фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку на уроках фізичної
культури.
У дослідженні викладено результати вивчення та аналізу реального
досвіду роботи з фізичного виховання у навчально-виховному процесі 2-х
навчальних закладів міста Харкова.
Результати дослідження доповнюють теорію та методику фізичного
виховання
новими
уявленнями
про
можливість
використання
диференційованого підходу до розробки методики фізичної підготовки дітей
6-9 років у залежності від їх фізичного розвитку, віку, статі.
Доведено, що рішення проблеми розвитку рухових здібностей учнів 1-4
класів забезпечує комплексний підхід до вибору методик вдосконалення
фізичної підготовленості дітей 6-9 років. Розроблені моделі комплексних уроків
фізичної культури з урахуванням різних обсягів рухової активності та
експериментальна авторська програма дають можливість отримати певні зміни
рівня розвитку сили, гнучкості, швидкості, швидкісно-силових якостей, силової
та загальної витривалості вже на 5-6 уроці.
Програма занять з фізичної культури для учнів молодших класів
розроблена з метою їх подальшого фізичного і психічного розвитку, а також
професійної підготовки юних спортсменів з аеробіки.
Опис
Калініченко О. М. Методика застосування ациклічних навантажень з різними обсягами рухової активності молодших школярів на уроках фізичної культури : автореф. дис. … кандидата педагогічних наук : 13.00.02 / О. М. Калініченко; нац. пед. ун.-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ,2009. – 22 с.
Ключові слова
уроки фізичної культури, учні молодшого шкільного віку, розвиток фізичних якостей, режими рухової активності, психічні процеси, рухливі ігри, аеробіка, хореографія, стретчинг, physical training lessons, children of the primary school age, the development of physical qualities, the procedures of motor activity, psychological processes, motor plays, aerobics, choreography, stretching, уроки физической культуры, ученики младшего школьного возраста, развитие физических качеств, режимы двигательной активности, психические процессы, подвижные игры, аэробика, хореография, стретчинг
