Психолого-педагогічна діагностика якості освіти у педагогічному ЗВО

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Навчально-методичний посібник охоплює широке коло питань дошкільної освіти, включаючи базові аспекти процесу психолого-педагогічної діагностики дітей дошкільного віку, а саме: діагностику визначення рівня засвоєння вихованцями вимог Базового компонента дошкільної освіти за освітніми лініями. У навчально-методичному посібнику розкрито сучасні вимоги до професійної підготовки магістрів дошкільної освіти, систематизовано доступні й інформативні методи дослідження дошкільників, що використовуються для визначення основних критеріїв психофізичного розвитку та підготовки для навчання у школі. Посібник призначений для студентів, магістрантів, аспірантів, викладачів закладів вищої освіти, працівників закладів дошкільної освіти, а також для тих, кого цікавлять питання діагностування особистості дошкільника.

Опис

Психолого-педагогічна діагностика якості освіти у педагогічному ЗВО : навч.-метод. посібник / А. А. Харківська, Л. О. Петриченко, М. В. Роганова, Т. В. Отрошко, Х. А. Шапоренко, С. В. Пєхарева , А. І. Чаговець , Л. В. Балла : за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; Комун. закл."Харків. гуманітар.-пед. акад." Харків. облради. – Харків : Диса плюс, 2018. – Ч. 4. : Психолого-педагогічна діагностика дітей дошкільного віку . – 307 с.

Ключові слова

дошкільна освіта, психолого-педагогічна діагностика, професійна підготовка магістрів дошкільної освіти, критерії психофізичного розвитку дошкільників

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в