Розвиток креативних здібностей майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми розвитку креативних здібностей майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки. На основі аналізу теоретичних джерел уточнено поняття „розвиток креативних здібностей”. Визначено сутність розробленої технології: за допомогою комплексу традиційних та інноваційних методів і форм навчання (методичного інструментарію), з урахуванням особистісних якостей здійснювати планомірний вплив на фахову підготовку майбутніх учителів початкової школи з метою розвитку креативних здібностей. Експериментальним упровадженням зазначеної технології в процес фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи доведено її ефективність.

Опис

Полякова І. В. Розвиток креативних здібностей майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Полякова ; Держ. вищ. навч. закл. „Донбас. держ. пед. ун-т”. – Слов’янськ, 2015. – 22 с.

Ключові слова

здібність, творчий процес, креативність, креативні здібності, педагогічна креативність, креатив, методичний інструментарій, критерії розвитку креативних здібностей, технологія розвитку креативних здібностей, abilities, creative process, creativity, creative abilities, pedagogical creativity, creative, methodological tools, criteria of creative abilities, technology development of creative abilities, способность, творческий процесс, креативность, креативные способности, педагогическая креативность, креатив, методический инструментарий, критерии развития креативных способностей, технология развития креативных способностей

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в