Етнолінгвістичні засади формування лексикографічної та соціокультурної компетентностей молодших школярів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті схарактеризовано концептуальні положення етнолінгвістики як науково-теоретичного підґрунтя реалізації соціокультурних завдань початкової мовної освіти, а також описано методи та прийоми формування соціокультурної та лексикографічної компетентностей молодших школярів лексикографічними засобами етнолінгвістичного спрямування.

Опис

Крехно Т. Етнолінгвістичні засади формування лексикографічної та соціокультурної компетентностей молодших школярів / Т. Крехно // Лінгводидактика : методика, досвід, проблеми : зб. наук. праць / за заг. ред. В. І. Бадер. –Слов’янськ : СДПУ, 2013. – Вип. ІІІ. – С. 67–75.

Ключові слова

етнолінгвістика, лексикографічна компетентність, соціокультурна компетентність, народознавчий словник, лінгвокраїнознавчий словник, початкова мовна освіта, молодші школярі, ethnolinguistics, lexicographical competence, sociocultural competence, ethnological dictionary, linguaregional dictionary, primary linguistic education, primary schoolchildren, этнолингвистика, лексикографическая компетентность, социокультурная компетентность, народоведческий словарь, лингвострановедческий словарь, начальное языковое образование, младшие школьники.

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в