Якість художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури, музичного мистецтва, етики та естетики
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті на основі аналізу наукових джерел обґрунтовано сутність художньо-естетичного виховання у ВПНЗ складовою якого є якість музичної освіти, розглянуто поняття „якість”, „забезпечення якості вищої освіти”, „виховання”, „художньо-естетичне виховання”. Визначено художньо-естетичне виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва, етики та естетики у ВПНЗ як процес опанування ними основ естетичної культури, естетичних норм і принципів набуття мистецьких знань і вмінь, які складають основу естетичної активності.
Опис
Ульянова В. С. Якість художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури, музичного мистецтва, етики та естетики / В. С. Ульянова // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць. – 2017. – Вип. 40.
Ключові слова
якість виховання, художньо-естетичне виховання, майбутні учителі, quality of higher education, artistic and aesthetic education, future teachers, качество воспитания, художественно-эстетическое воспитание, будущие учителя
