Якість художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури, музичного мистецтва, етики та естетики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті на основі аналізу наукових джерел обґрунтовано сутність художньо-естетичного виховання у ВПНЗ складовою якого є якість музичної освіти, розглянуто поняття „якість”, „забезпечення якості вищої освіти”, „виховання”, „художньо-естетичне виховання”. Визначено художньо-естетичне виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва, етики та естетики у ВПНЗ як процес опанування ними основ естетичної культури, естетичних норм і принципів набуття мистецьких знань і вмінь, які складають основу естетичної активності.

Опис

Ульянова В. С. Якість художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури, музичного мистецтва, етики та естетики / В. С. Ульянова // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць. – 2017. – Вип. 40.

Ключові слова

якість виховання, художньо-естетичне виховання, майбутні учителі, quality of higher education, artistic and aesthetic education, future teachers, качество воспитания, художественно-эстетическое воспитание, будущие учителя

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в