Методологічні основи використання здоров’язбережувальних технологій у процесі упpaвлiння якicтю ocвiти у вищoму пeдaгoгiчнoму нaвчaльнoму зaклaдi
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано методологію ефективного управління якістю освіти у вищому педагогічному навчальному закладі на засадах здоров’язбережувального підходу. Визначено основні підходи до упpaвлiння якicтю ocвiти фахівців у вищих навчальних закладах як методологічну основу використання здоров’язбережувальних технологій. Розглянуто та обґрунтовано особливості застосування зазначених підходів у процесі упpaвлiння якicтю ocвiти у вищoму пeдaгoгiчнoму нaвчaльнoму зaклaдi
Опис
Петриченко Л. О. Методологічні основи використання здоров’язбережувальних технологій у процесі упpaвлiння якicтю ocвiти у вищoму пeдaгoгiчнoму нaвчaльнoму зaклaдi / Л. О. Петриченко // Інноваційний менеджмент у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Житомир, 21 березня 2017 р.). – Житомир : ФОП Левковець, 2017. – Ч. 2. – С. 122–128.
Ключові слова
здоров’язбережувальні технології, упpaвлiння якicтю ocвiти
