ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Здібність до конструктивної взаємодії в освітньому процесі означає універсальну особливість педагога впливати на мотивацію студентів з метою досягнення більш високого бажаного результату професійного становлення, не порушуючи індивідуальні інтереси студента. Спроможність організувати конструктивну взаємодію суб’єктів сучасного освітнього процес у ВНЗ – один із значимих показників професійної компетентності викладача.

Опис

Репко І. П. Педагогічна взаємодія як спосіб формування позитивної мотивації до професійного становлення / І. П. Репко // Оптимізація мотиваційних складників та формування ключових предметних компетенцій на заняттях у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як чинник вдосконалення підготовки сучасних фахівців : матеріали Міжрегіон. наради-тренінга виклад. вищ. навч. закл. І-ІІ рівнів акредитації ( м. Харків, 1-3 лютого 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 131–134.

Ключові слова

педагогічна взаємодія, позитивна мотивація, професійне становлення, освітній процес, професійна компетентність

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в