ІМПРОВІЗАЦІЇ ЯК КОМПОНЕНТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Автори статті наголошують, що реформування сучасної системи освіти України потребує підвищення рівня професіоналізму й розкривають роль імпровізації в системі фахової підготовки вчителів. У статті в історичній хронології схарактеризовано вимоги до вчителя стародавньої Русі, епохи Відродження, Нового часу та сучасності. На підставі аналізу праць педагогів-класиків та сучасних дослідників розкрито зміст професіограми вчителя – загальногромадянські якості, педагогічні та професійні уміння – та зроблено акцент на імпровізації як умінні розв’язувати проблеми миттєво й ефективно. Визначено етапи педагогічної імпровізації та педагогічні вимоги до вчителя-імпровізатора.

Опис

Репко І. П. Імпровізації як компонент фахової підготовки майбутнього вчителя / І. П. Репко, В. В. Красногорська // Virtus : наук. журнал. – Монреаль : Вид. СРМ «АSF», 2017. – С. 109–114.

Ключові слова

імпровізація, фахова підготовка вчителя, професіограма педагога, педагогічні вимоги, педагогічна майстерність, improvisation, professional training of teachers, teacher professiogram, pedagogical requirements, pedagogical skills

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в