ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАВИЧОК ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНОГО СЕРВІСУ GOOGLE КАЛЕНДАР У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена висвітленню методичних положень формування у майбутніх
учителів навичок використання хмарних сервісів у професійній діяльності. Обґрунтовано актуальність
застосування в педагогічній практиці сервісів планування часу, які сприяють ефективній їх самоорганізації.
Наведено фрагмент розробленого та апробованого практичного заняття «Планування часу в освітньому
процесі за допомогою хмарного сервісу Google Календар». Зосереджено увагу на необхідності формування
у студентів розуміння функціональних можливостей сервісу, його переваг і труднощів використання в
педагогічній практиці. Запропоновано методичні рекомендації щодо організації їх навчальної діяльності на
практичному занятті та авторські приклади завдань, зміст яких спрямований на набуття студентами
відповідних знань, умінь та навичок роботи із сервісом. Подано алгоритм створення та налаштування
календаря як для особистого, так і для спільного використання. Наголошено на необхідності проведення
рефлексивних вправ із застосуванням хмарних сервісів, зокрема сервісу Lino It. Наведено приклади завдань
для самостійної роботи студентів, що сприяють розвитку їх творчого потенціалу.
Опис
Хміль Н.А. Формування у майбутніх учителів навичок використання хмарного сервісу Google Календар у професійній діяльності / Н. А. Хміль // Фізико-математична освіта. – 2017. – Вип. 4 (14). – С. 118–123
Ключові слова
формування навичок, хмарні сервіси, Google Календар, планування роботи, професійна діяльність майбутніх учителів, skills development, cloud-based services, Google Calendar, planning, future teachers’ professional activity
