МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розкрито суть поняття «методична підготовка майбутнього вчителя»; проаналізовано основні методичні проблеми молодих учителів, на основі чого запропоновано зміст та деякі аспекти методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи у педагогічному ВНЗ (дидактико-методична підготовка, методична діяльність). Доведено, що формування вмінь методичної діяльності передбачає вирішення завдань: стимулювання професійної спрямованості та позитивної мотивації на педагогічну діяльність, здійснення практично-методичної роботи, спрямованої на розвиток педагогічних здібностей. Обґрунтовано доцільність впровадження діяльнісного підходу в процесі фахової підготовки педагогів, проаналізовано вимоги до методичної діяльності майбутніх учителів; визначено структурні компоненти системи методичної підготовки студентів (мета, комплекс принципів, методів, форм, засобів і умов її функціонування на теоретичних засадах), зазначено методологічні підходи (цілісний, системний, середовищний, діяльнісний, фасилітаційний), на які спирається система методичної підготовки майбутніх педагогів. Виокремлено організаційно-педагогічні умови успішного здійснення методичної підготовки майбутніх учителів, розкрито роль позааудиторних заходів методичного спрямування. Результатом підготовки майбутніх учителів до методичної роботи в загальноосвітньому закладі вважається сформованість методичної компетентності.

Опис

Ключові слова

методична підготовка, методична компетентність, методична діяльність, позааудиторні заходи методичного спрямування, фахове освітнє середовище, педагог-фасилітатор, methodical preparation, methodical competence, methodical activity, extra-curricular activities methodical directions, professional educational environment, the teacher-facilitator, методическая подготовка, методическая компетентность, методическая деятельность, внеаудиторные мероприятияметодического содержания, профессиональная образовательная среда, педагог-фасилитатор

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в