ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Актуальність гри в даний час підвищується і через перенасиченість сучасного школяра інформацією. У всьому світі, і в Україні в тому числі, незмірно розширюється предметно-інформаційне середовище. Останнім часом інтерес педагогів спрямований на засвоєння активних інтерактивних форм і методів навчання, заснованих на ігрових технологіях. Гра в початковій школі є засобом пізнання навколишнього світу і себе в ньому, усвідомлення дітьми мети своєї діяльності, розвитку творчої уяви та здібностей. Процес навчання мусить давати школяреві якомога більше позитивних емоцій. Розумова діяльність буде цікавою лише тоді, коли є радість. В іграх виховується культура, спілкування дитини з колективом, взаємодія між учнями і вчителем.

Опис

Пилипенко Н. В. Ігрові технології навчання в початковій школі / Н. В. Пилипенко, О. В. Швидич // Інновації науки ХХІ століття : матеріали ХХXVІ Міжнар. наук.-практ. iнтернет-конф., Вінниця, 18 листопада 2019 р. – Вінниця, 2019. – Ч. 15. – С. 42–44.

Ключові слова

Ігрові технології навчання, початкова школа, інтерактивні форми навчання, методика проведення ігор, Нова українська школа, Game technologies of training, elementary school, interactive forms of teaching, methods of conducting games, New Ukrainian school, Игровые технологии обучения, начальная школа, интерактивные формы обучения, методика проведения игр, Новая украинская школа

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в