Методологічні основи дослідження рівня сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі реалізації визначених педагогічних умов
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто методологічні основи дослідження рівня сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів за визначеними критеріями (мотиваційно-ціннісний; когнітивний;
діяльнісно-рефлексивний) та показниками.
Автором проаналізовано етапи проведення дослідницького експерименту, а саме констатувального, формувального, контрольного та доведено ефективність реалізації педагогічних умов формування
естетичної культури майбутніх учителів початкових класів.
Опис
Пилипенко Н. В. Методологічні основи дослідження рівня сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі реалізації визначених педагогічних умов / Н. В. Пилипенко // Гуманізація навчально-виховного процесу. – Харків : ТОВ «Видаництво НТМТ», 2016. – Вип. 6 (80). – С. 102–114.
Ключові слова
критерії, мотиваційно-ціннісний критерій, когнітивний критерій, діяльнісно-рефлексивний критерій, показники, рівні сформованості естетичної культури, criteria, motivational value criterion, cognitive criteria, action-reflexive criteria, indicators, levels of aesthetic culture, критерии, мотивационно-ценностный критерий, когнитивный критерий, деятельностно-рефлексивный критерий, показатели, уровни сформированности эстетической культуры
