Методологічні основи дослідження рівня сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі реалізації визначених педагогічних умов

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто методологічні основи дослідження рівня сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів за визначеними критеріями (мотиваційно-ціннісний; когнітивний; діяльнісно-рефлексивний) та показниками. Автором проаналізовано етапи проведення дослідницького експерименту, а саме констатувального, формувального, контрольного та доведено ефективність реалізації педагогічних умов формування естетичної культури майбутніх учителів початкових класів.

Опис

Пилипенко Н. В. Методологічні основи дослідження рівня сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів у процесі реалізації визначених педагогічних умов / Н. В. Пилипенко // Гуманізація навчально-виховного процесу. – Харків : ТОВ «Видаництво НТМТ», 2016. – Вип. 6 (80). – С. 102–114.

Ключові слова

критерії, мотиваційно-ціннісний критерій, когнітивний критерій, діяльнісно-рефлексивний критерій, показники, рівні сформованості естетичної культури, criteria, motivational value criterion, cognitive criteria, action-reflexive criteria, indicators, levels of aesthetic culture, критерии, мотивационно-ценностный критерий, когнитивный критерий, деятельностно-рефлексивный критерий, показатели, уровни сформированности эстетической культуры

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в