ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти». – Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія МОН України, Хмельницький, 2017.
Дисертація присвячена проблемі формування естетичної культури у майбутніх учителів початкових класів. Визначено педагогічні умови формування естетичної культури майбутніх учителів початкової школи: створення позитивної особистісної мотивації на підвищення рівня естетичної культури як складника професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів; модифікація
змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів щодо його спрямованості на системний розвиток естетичної свідомості, естетичних переживань та формування досвіду естетичної діяльності; використання інноваційних педагогічних технологій, що забезпечують ефективний розвиток
естетичної культури майбутнього вчителя початкових класів, його готовність до оптимального впровадження набутого досвіду художньо-естетичної діяльності в освітній процес початкових класів.
Опис
Пилипенко Н. В. Педагогічні умови формування естетичної культури у майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Пилипенко ; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. – Хмельницький, 2017. – 23 с.
Ключові слова
майбутні вчителі початкових класів, естетична культура, формування естетичної культури, педагогічні умови, компоненти, критерії, інноваційні технології, future primary school teachers, aesthetic culture, forming aesthetic culture, pedagogical conditions, components, criteria, innovation technologies, будущие учителя начальных классов, эстетическая культура, формирование эстетической культуры, педагогические условия, компоненты, критерии, инновационные технологии
