Адаптивні фітнес-технології та програми як засіб оздоровлення дітей середнього шкільного віку з обмеженими можливостями

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розповідається про спеціально розроблені фітнес-програми які сприяють покращенню показників, соціальної активності та загального добробуту дітей-інвалідів середнього шкільного віку. В цей період батьки обирають форму навчання у закладах середньої освіти чи спеціалізованому закладі або позашкільні установи згідно дефектів дитини. Адаптація вправ і тренувань з урахуванням індивідуальних потреб дитини сприяє досягненню позитивних результатів. Завдяки реалізації адаптивного потенціалу формуються навички та вміння необхідні для нормальної життєдіяльності, а саме: покращення функціональних можливостей організму, розвиток навичок комунікації та взаєморозуміння

Опис

Фоменко О. В. Адаптивні фітнес-технології та програми як засіб оздоровлення дітей середнього шкільного віку з обмеженими можливостями / О. В. Фоменко, А. В. Даньковська // Формування і розвиток професійної культури фахівців у галузі освіти: виклики, наукові підходи, досвід: матеріали Усеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 листопада 2024 р.). – Харків : ХГПА. – С. 544–547.

Ключові слова

адаптація, фітнес-технології, діти середнього шкільного віку, adaptation, fitness technologies, middle school children

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в