Організація професійної підготовки майбутніх учителів- дефектологів у вищому навчальному закладі
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх педагогів дефектологів для роботи з дітьми із психофізичними порушеннями в умовах євроінтеграції.
Нами встановлено, що при професійній підготовці вчителя-дефектолога необхідно включати: професійну компетентність, якісні вміння, знання, педагогічна, соціальна інтуїція; соціальну орієнтованість, уміння спілкуватись, враховувати соціально-психологічні особливості індивідів і конкретні ситуації, неконфліктність.
Проведено аналіз наукових поглядів на визначення питань з проблеми підготовки дефектологів, логопедів та вихователів груп у спеціалізованих закладах дошкільної освіти, Визначено сутність поняття та структуру професіограми до професійної підготовки майбутніх учителів- дефектологів у вищому навчальному закладі
Опис
Самойлова І. В. Організація професійної підготовки майбутніх учителів дефектологів у вищому навчальному закладі / Ірина Самойлова, Вікторія Кулешова Вікторія Мальована // Освіта осіб з особливими потребами: виклики воєнного часу : матеріали VІІІ Міжнар. конгресу зі спеціальної педагогіки та психології (м. Київ, 19-20 жовтня 2022 р.). – Київ, 2022. – С. 269-273
Ключові слова
Професійне навчання, професійний відбір, професійна атестація професіограма
