Діяльність логопеда ІРЦ у складі команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття розглядає особливості роботи команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами за участю фахівців інклюзивно-ресурсного центру в закладі освіти, основні принципи діяльності команди психолого-педагогічного супроводу, особливості складання ІПР – це окрема складова забезпечення якісного інклюзивного навчання для дитини з ООП, аналізує вимоги до організації навчання дитини, зокрема визначає характер освітніх послуг та форм підтримки, низку функцій індивідуальної програми розвитку
Опис
Зінченко В. І. Діяльність логопеда ІРЦ у складі команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / В. І. Зінченко, Т. С. Калініна // Education via Distance Learning and other Pedagogical Challenges: Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference (Dnipro, Ukraine September 21-22, 2023.). – Dnipro : FOP Marenichenko V.V., 2023. – Р. 97–100
Ключові слова
діти з особливими освітніми потребами, інклюзивно-ресурсний центр, команда психолого-педагогічного супроводу, індивідуальна програма розвитку
