Діяльність логопеда ІРЦ у складі команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття розглядає особливості роботи команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами за участю фахівців інклюзивно-ресурсного центру в закладі освіти, основні принципи діяльності команди психолого-педагогічного супроводу, особливості складання ІПР – це окрема складова забезпечення якісного інклюзивного навчання для дитини з ООП, аналізує вимоги до організації навчання дитини, зокрема визначає характер освітніх послуг та форм підтримки, низку функцій індивідуальної програми розвитку

Опис

Зінченко В. І. Діяльність логопеда ІРЦ у складі команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / В. І. Зінченко, Т. С. Калініна // Education via Distance Learning and other Pedagogical Challenges: Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference (Dnipro, Ukraine September 21-22, 2023.). – Dnipro : FOP Marenichenko V.V., 2023. – Р. 97–100

Ключові слова

діти з особливими освітніми потребами, інклюзивно-ресурсний центр, команда психолого-педагогічного супроводу, індивідуальна програма розвитку

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в