Формування комунікативних умінь через ігрову діяльність у дошкільників із затримкою психічного розвитку
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дипломна робота присвячена проблемі формування комунікативних умінь у дошкільників із затримкою психічного розвитку через ігрову діяльність. У першому розділі досліджено теоретичні аспекти проблеми: представлено психолого-педагогічну характеристику дітей дошкільного віку із ЗПР, розкрито особливості їхньої комунікативної діяльності, а також проведено аналіз спілкування в ігровій діяльності.
Другий розділ містить результати експериментального дослідження. Описано організацію експерименту та використані методи діагностики комунікативних здібностей дошкільників із ЗПР. Проведено аналіз результатів формуючого експерименту, спрямованого на розвиток комунікативних навичок через ігрову діяльність. Окрему увагу приділено корекційно-розвивальній роботі, яка базувалася на застосуванні ігрових технологій, що сприяли активізації спілкування та розвитку мовлення.
Робота завершується розробкою методичних рекомендацій для педагогів і фахівців щодо ефективного формування комунікативних навичок у дітей із ЗПР через ігрову діяльність. Результати дослідження підтверджують ефективність інтеграції ігрових підходів у корекційно-розвивальну роботу з дошкільниками
Опис
Вінніцька Я. Формування комунікативних умінь через ігрову діяльність у дошкільників із затримкою психічного розвитку : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за cпецiальнicтю 016 Cпеціальна освіта / Я. Вінніцька ; наук. кер. А. Бровченко. – Харків, 2023
Ключові слова
дошкільники із затримкою психічного розвитку, комунікативні вміння, ігрова діяльність, корекційно-розвивальна робота, формуючий експеримент, preschoolers with mental development delay, communicative skills, play activity, correctional and developmental work, formative experiment
