Формування національної ідентичності як чинник розвитку життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту у воєнний та післявоєнний час
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах розглянуто вплив формування національної ідентичності на розвиток життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту в умовах воєнного та післявоєнного часу. Наголошено на важливості виховання почуття приналежності до нації, адаптації корекційно-розвивальної роботи до сучасних викликів та підтримки психологічного благополуччя дітей. Запропоновано шляхи інтеграції елементів національної культури у виховний та освітній процес для посилення їхнього внутрішнього ресурсу.
Опис
Бровченко А. К. Формування національної ідентичності як чинник розвитку життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту у воєнний та післявоєнний час / А. К. Бровченко // Освіта сьогодення: життєтворчість як основа національного відродження та єдності: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (17 жовтня 2024 року, м. Запоріжжя) / за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2024. – С. 227–229.
Ключові слова
національна ідентичність, життєстійкість, діти з інтелектуальними порушеннями, воєнний час, корекційно-розвивальна робота
