Формування національної ідентичності як чинник розвитку життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту у воєнний та післявоєнний час

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах розглянуто вплив формування національної ідентичності на розвиток життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту в умовах воєнного та післявоєнного часу. Наголошено на важливості виховання почуття приналежності до нації, адаптації корекційно-розвивальної роботи до сучасних викликів та підтримки психологічного благополуччя дітей. Запропоновано шляхи інтеграції елементів національної культури у виховний та освітній процес для посилення їхнього внутрішнього ресурсу.

Опис

Бровченко А. К. Формування національної ідентичності як чинник розвитку життєстійкості дітей з порушеннями інтелекту у воєнний та післявоєнний час / А. К. Бровченко // Освіта сьогодення: життєтворчість як основа національного відродження та єдності: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (17 жовтня 2024 року, м. Запоріжжя) / за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2024. – С. 227–229.

Ключові слова

національна ідентичність, життєстійкість, діти з інтелектуальними порушеннями, воєнний час, корекційно-розвивальна робота

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в