Цифрові технології в освітньому процесі в реаліях масштабної військової агресії
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проблема впровдження цифрових технологій в освітній процес відіграє значну роль в реаліях масштабної військової агресії. У цих реаліях вони можуть забезпечити доступ до індивідуальної освіти та сприяти реалізації освітнього процесу закладів.
Цифрові технології спроможні забезпечити підтримку належного рівня освіти, проте, потребують відповідних заходів захисту даних та забезпечення доступу до технологій для всіх здобувачів.
The problem of introducing digital technologies into the educational process plays a significant role in the realities of large-scale military aggression. In these realities, they can provide access to individual education and contribute to the implementation of the educational process of institutions.
Digital technologies are capable of supporting the appropriate level of education, however, they require appropriate data protection measures and ensuring access to technology for all learners.
Опис
Бритікова С Цифрові технології в освітньому процесі в реаліях масштабної військової агресії / Сніжана Бритікова, Ірина Упатова // Проблеми та перспективи розвитку сучасної біологічної науки та освіти : матеріали I кафедральної наук.-практ. інтернет-конф. (м. Харків, 27 травня 2024 р.). – Харків, 2024. – С. 43-47
Ключові слова
цифрові технології, освітній процес, індивідуальна освіта, digital technologies, educational process, individual education
