Використання штучного інтелекту вчителями у початковій школі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано наукові джерела щодо використання вчителями штучного інтелекту в освітньому процесі. Уточнено поняття «штучний інтелект», представлено як «компʼютерна наука», у якій розглядаються формалізовані проблеми та завдання, подібні до тих дій, які виконує людина. Зазначено переваги та недоліки, які супроводжують використання штучного інтелекту. Виділені напрями застосування штучного інтелекту у початковій школі. Автори описують корисні цифрові засоби штучного інтелекту для вчителів початкової школи та класифікують їх за характером викладацької діяльності. Визначено, що використання штучного інтелекту у професійній діяльності вчителів відкриває безліч нових можливостей для поліпшення процесу навчання та навчання на основі індивідуальних потреб кожного учня. Зроблено висновки, що штучний інтелект став інструментом повсякденного використання, який проник у наше життя та життя наших дітей, який робить освіту кращою та виводить її на новий більш високий рівень.

Опис

Клєба А. І. Використання штучного інтелекту вчителями у початковій школі / А. І. Клєба, Л. П. Четаєва, О. В. Вовкушевська // Науковий журнал Хортицької національної академії. (Серія: Педагогіка. Соціальна робота). – Запоріжжя :Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія Запорізької обласної ради, 2024. – Вип. 2(11). – С. 33–42.

Ключові слова

штучний інтелект, учителі початкової школи, сучасні інструменти штучного інтелекту, artificial intelligence, primary school teachers, modern artificial intelligence tools

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в