РЕФЛЕКСІЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЯК КОМПОНЕНТ УСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається педагогічна рефлексія як одна з умов удалого проходження педагогічної практики та важливий елемент професіограми вчителя. У статті виокремлюється педагогічна практика як невід’ємний важливий складник змісту педагогічної освіти. Проводиться аналіз педагогічної рефлексії як умови успішного проходження педагогічної практики студентами та доводиться її значення щодо розвитку особистості сучасного педагога.
Опис
Корсікова К. Г. Рефлексія майбутніх педагогів як компонент успішного проходження педагогічної практики / К. Г. Корсікова // Педагогічні науки : зб. наук. праць / Херсон. держ. у-т. – Херсон, 2018. – Вип. LXXXII. – С. 159–163.
Ключові слова
рефлексія, педагогічна рефлексія, вчитель, педагогічна практика, професіограма вчителя, якості вчителя, reflection, reflection teacher, teacher, teaching practice, professiogram teacher, teacher`s quality, рефлексия, педагогическая рефлексия, учитель, педагогическая практика, профессиограмма учителя, качества учителя
