ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет”. – Слов’янськ, 2015.
Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики.
У дисертації вперше досліджено методичну компетентність майбутнього вчителя початкових класів із позицій цілісного підходу; обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її формування в процесі педагогічної практики (забезпечення цілеспрямованої особистісно-орієнтованої психолого-педагогічної підготовки студентів до педагогічної практики; дієвість методичних знань шляхом виконання студентами завдань навчально-дослідного характеру, вивчення студентами-практикантами педагогічного досвіду (як традиційного, так й інноваційного) та його творчого використання в різних видах педагогічної практики; постійне здійснення студентами-практикантами всебічної рефлексії своєї діяльності та набутого методичного досвіду).
Опис
Ткаченко К. Г. Формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / К. Г. Ткаченко ; ДВНЗ „Донбаський держ. пед. ун-т”. –
Слов’янськ, 2015. – 22 с.
Ключові слова
методична компетентність, майбутній учитель, початкові класи, педагогічна практика, формування, педагогічні умови, methodical competence, future teacher, primary school, pedagogical practice, forming, pedagogical conditions, методическая компетентность, будущий учитель, начальные классы, педагогическая практика, формирование, педагогические условия
