Виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти.
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дисертації досліджено проблему виховання соціальних цінностей
у майбутніх педагогів дошкільної освіти.
На основі аналізу науково-педагогічних джерел з’ясовано значення
соціальних цінностей для особистості, а також їх роль у теорії та практиці
педагогічної науки. Аналіз науково-педагогічної літератури, результати
опитувань, моніторингових досліджень щодо виховання соціальних
цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти сприяли виявленню
проблем, що полягають у необхідності забезпечення закладів дошкільної
освіти кваліфікованими кадрами, які мають повну вищу педагогічну освіту
і сформовану систему загальнолюдських цінностей; підвищення рівня
вихованості соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти
відповідно до завдань реформування вітчизняної системи освіти;
удосконалення понятійно-термінологічного апарату процесу виховання
соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти; розробки
структурно-функціональної моделі системи виховання соціальних цінностей
у майбутніх педагогів дошкільної освіти та критеріїв, показників, рівнів
вихованості соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти;
упровадження спецкурсу для підвищення рівня вихованості соціальних
цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти в освітній процес закладів
вищої освіти педагогічного спрямування. The thesis is the theoretical and experimental research of the problem
of social value training the future teachers of preschool education.
Based on the analysis of scientific and pedagogical sources, the importance
of social values for the individual, as well as their role in the theory and practice
of pedagogical science. Analysis of scientific and pedagogical literature, results
of surveys, monitoring studies on the education the social values of future
preschool teachers helped to identify problems to provide preschool institutions
with qualified educators who have a complete higher pedagogical education
and a system of universal values; raising level of future teachers` social values
of preschool education in accordance with the tasks of reforming the native
education system; improving the conceptual and terminological apparatus
of the process of education the future teachers` social values in preschool
education; development of a structural and functional model of the process future
teachers` social values training and criteria, indicators, levels of education the
process of future teachers` social values training; introduction of a special course
to increase the level of education future preschool teachers` social values
in the educational process of higher education.
Опис
Капустіна О. І. Виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти : дис. ... д-ра філософії : 011 – Освітні, педагогічні науки / О. І. Капустіна ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2021. - 254 с.
Ключові слова
цінності, соціальні цінності, виховання соціальних цінностей, майбутні педагоги дошкільної освіти, заклад вищої освіти, values, social values, social values training, future teachers of preschool education, institution of higher education.