Індивідуальна освітня траєкторія як персональний шлях розвитку майбутнього біолога

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Проблема підготовки сучасного фахівця в закладі вищої освіти, за умов створення освітнього середовища в якому відбувається організація і реалізація індивідуальної освітньої траєкторії навчання здобувачів вищої освіти України, є актуальною, оскільки такий підхід до вищої освіти зорієнтований на європейський вимір, де визначальними є готовність здобувачів вищої освіти до самостійної роботи, самовдосконалення й саморозвитку впродовж життя, й продуктивного впровадження фахових компетентностей у професійній діяльності. Підготовка сучасних фахівців у закладах вищої освіти є особистісно орієнтованою на здобувача і забезпечує індивідуалізацію процесу навчання, його адаптацію до реальних власних потреб особистості, тому необхідністю стає реалізації студентоцентрованої освіти, яка вимагає формування індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) студента Методологічною основою дослідження є комплекс теоретичних методів : аналіз, синтез, обґрунтування, порівняння та узагальнення, систематизації отриманих результатів. Дослідженням доведено, що індивідуальна освітня траєкторія дає здобувачу вищої освіти можливість реалізувати свої індивідуальні потреби, опанувати необхідні для майбутньої професійної діяльності компетентності, які забезпечать йому конкурентоспроможність на ринку праці. Таким чином, реалізація індивідуальної освітньої траєкторії спрямована на задоволення різнобічних професійних інтересів відповідно до розвитку розумових сил, сприяє формуванню навичок самостійної навчальної праці, а головне, професійному самовдосконаленню майбутнього бакалавра біології.

Опис

Упатова І. П. Індивідуальна освітня траєкторія як персональний шлях розвитку майбутнього біолога / І. П. Упатова // Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку : VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. ( м. Запоріжжя, 20-21 квітня 2023 р.) / Бердянський держ. пед.ун-т. – Запоріжжя, 2023. – С. 240-242

Ключові слова

індивідуальна освітня траєкторія, студентоцентрована освіта, фахові компетентності, професійне самовдосконалення, individual educational trajectory, student-centered education, professional competences, professional self-improvement

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в