Формування емоційного інтелекту у майбутніх фахівців соціальної сфери

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У науково-оглядовій статті проаналізовано особливості формування емоційного інтелекту у майбутніх фахівців соціальної сфери. Схарактеризовано наукові джерела для визначення сутності та змісту понять «соціальний інтелект» та «емоційний інтелект». Прослідковано зв’язок між емоційним та соціальним інтелектами. Визначено емоційний інтелект майбутніх фахівців соціальної сфери як важливу складову формування їх психологічної культури та становлення професійного розвитку, становлення міжособистісних професійних відносин та розвитку соціальної свідомості тощо. Авторка дійшла висновку, що емоційний інтелект поєднує в собі контроль над емоціями, що базується на інтелектуальних здібностях особистості, здатність використовувати емоції для активізації мислення людини, можливість розуміти і визначати причини вияву як власних емоцій, так і інших людей. З’ясовано, що майбутні фахівці мають чітко усвідомлювати вплив емоційної сфери на усі сфери життєдіяльності, а емоційні переживання сприймати як важливі цінності.

Опис

Харківська А. А. Формування емоційного інтелекту у майбутніх фахівців соціальної сфери. / А. А. Харківська // Науковий журнал Хортицької національної академії. – Запоріжжя, 2021. – Вип. 2(5). – С. 177-187

Ключові слова

інтелект, соціальний інтелект, емоційний інтелект, фахівці соціальної сфери, емоційний інтелект майбутніх фахівців соціальної сфери, intelligence, social intelligence, emotional intelligence, social specialists, emotional intelligence of future social specialists

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в