Етапи корекційного впливу при порушеннях звукоскладової структури слова у дітей із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядаються етапи колекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівню. Визначаються принципи корекційного впливу серед яких виділяється взаємопов’язане формування фонетико-фонематичних і лексико-граматичних компонентів мовлення. Ці типи занять визначають основну мету, забезпечення переходу від накопичувальних уявлень і пасивного мовного запасу до активного використання мовленнєвого спілкування, які включають розвиток імпресивного і експресивного словника корекція фонетико-фонематичної сторони мовлення.

Опис

Самойлова І. В. Етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвитком мовлення III рівня/ І. В.Самойлова // Луганський вісник : зб. наук. пр. – Луганськ : ЛНУ ім. Тараса Шевченко, 2018. – №1 (315) – С.236-242.

Ключові слова

діти із загальним недорозвиненням мовлення, корекційний вплив, складова структура слова, фонетико-фонематичні компоненти мовлення і лексико-граматичні компоненти мовлення, children with general underdevelopment of speech, corrective influence, word structure, phonetic-phonematic components of speech and vocabulary-grammatical components of speech, дети с общим недоразвитием речи, коррекционный влияние, составляющая структура слова, фонетико-фонематическое компоненты речи и лексико-грамматические компоненты речи

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в