Ефективність моделі соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті наведено аналіз результатів дослідно-експериментальної діяльності з упровадження моделі соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти. Актуальність даної публікації зумовлена необхідністю пошуку нових засобів соціального виховання студентської молоді з метою зменшення рівня їх ейджизму. Метою є висвітлення результатів та аналіз ефективності моделі соціально-педагогічної корекції ейджизму в студентів. Методами дослідження є проектування для розробки соціально-педагогічної моделі, спостереження, методи опитування, аналіз документації, математичної статистики для обробки експериментальних даних, кількісного та якісного аналізу емпіричного матеріалу й інтерпретації отриманих результатів.
Опис
Печериця Н. М. Ефективність моделі соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти / Н. М. Печериця // Інноваційна педагогіка, 2019. – Вип. 15. – Т. 1. – С. 129–134
Ключові слова
студентська молодь, ейджизм, соціально-педагогічна корекція, соціально-педагогічна корекція ейджизму студентської молоді, програма соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти, student youth, ageism, socio-pedagogical correction, socio-pedagogical correction of student youth ageism, program of socio-pedagogical correction of student youth ageism in the educational and cultural environment of higher education institution
