Професійна підготовка магістрів управління навчальним закладом з використанням рівневої диференціації змісту освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються шляхи професійної підготовки магістрів управління закладом освіти. Акцентується увага на тому, що сучасне викладання дисциплін на другому магістерському рівні вимагає посилення практичної спрямованості освіти: переорієнтації від загально-теоретичного викладання інформації до практичної діяльності, набуття практичного досвіду, що підвищить самостійність і професійну мотивацію студента магістратури. Розглянуто сутність практико-орієнтованого підходу, який дає змогу моделювати предметний зміст діяльності, тим самим забезпечити трансформацію навчальних дій студента магістратури у професійну активність фахівця. Визначено важливість диференційованого підходу у розробці практико-орієнтованих завдань, що дозволяє реалізувати підготовку магістрів із різними інтелектуальними можливостями та забезпечити індивідуальну роботу з ними. Підкреслено значення комбінованих завдань із практичним змістом (практико-орієнтовані задачі), які впливають на активізацію навчально-пізнавальної діяльності магістрів, підвищують їхню зацікавленість, збагачують практичний досвід магістранта.
Опис
Єрьоменко О. А. Професійна підготовка магістрів управління навчальним закладом з використанням рівневої диференціації змісту освіти / О. А. Єрьоменко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2020. – № 69. – Том 2. – С. 130 – 135.
Ключові слова
магістрант, управління, практико-орієнтований підхід, диференційований підхід, різнорівневі завдання, конфліктологія, конфліктна ситуація., master’s degree, management, practice-oriented approach, differentiated approach, multilevel tasks, conflictology, conflict situation.
