Використання дидактичної гри як активного методу навчання майбутніх учителів у процесі професійної підготовки
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У навчальній грі відбувається моделювання майбутньої професійної діяльності. У розроблених іграх враховується і той факт, що завдання має бути актуальним, його вирішення має вимагати від студента базових знань, уяви та прояву творчих здібностей
Опис
Блудова Ю. О. Використання дидактичної гри як активного методу навчання майбутніх учителів у процесі професійної підготовки / Ю. О. Блудова, О. В. Клименко // Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (6-7 жовт. 2022 р.) / Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань, 2022. – 27–30 с.
Ключові слова
дидактичні ігри, майбутні учителі, професійна підготовка, didactic games, future teachers, professional training