Музично-ритмічна діяльність у закладах дошкільної освіти з дітьми, які мають мовленнєві порушення
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У навчально-методичному посібнику висвітлено питання професійної підготовки фахівців музично-педагогічного спрямування в закладах вищої освіти, зокрема практичної діяльності музичного керівника щодо опрацювання музично-ритмічного матеріалу з дошкільниками, які мають особливі освітні проблеми, а саме: мовленнєві порушення. Представлено авторський освітньо-практичний матеріал, методичні рекомендації щодо музично-рухової творчості, що застосовується в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.
Опис
Музично-ритмічна діяльність у закладах дошкільної освіти з дітьми, які мають мовленнєві порушення : навч.-метод. посібник для здобувачів фахової передвищої та вищої освіти / С. Я. Школьнік,
Л. Т. Данильченко, О. О. Цуранова, Т. В. Бесшапошникова ; Харківський педагогічний фаховий коледж Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2023. – 184 с. : ноти
Ключові слова
дошкільники, мовленнєві порушення, музично-ритмічні ігри та вправи, Pre-school kids, break of speech, music and rhythm games and exercise